Voor onze klant, een dynamische onderneming gelegen te Rijsel, zijn wij op zoek naar een:
Allround Administratief Assistent(e)
Functie
- Je bent verantwoordelijk voor de logistieke flow van het bestellingsproces van A tot Z.
- Je neemt o.a. de administratieve taken tot jouw rekening betreffende de bestelling van het product, levering aan de onderneming tot deuiteindelijke aflevering bij de klant.
- Je hanteert een zekere nauwkeurigheid bij het opmaken van de facturatie en andere documenten.
- Je werkt hierbij nauw samen met de accountancy- en salesteam.
Profiel
- Je beschikt over een bacheloropleiding of je bent gelijkaardig door ervaring.
- Technische affiniteit is mooi meegenomen.
- Je bent flexibel en stressbestendig.
- Je bent een echt organisatietalent en denkt oplossingsgericht mee.
- Je communiceert professioneel in het Nederlands en Frans.
- Je hebt ervaring met MS Officepakketten.
Aanbod
- We bieden je een voltijds contract van onbepaalde duur aan met een marktconform salarispakket aangevuld met extralegale voordelen.
- Je komt terecht in een boeiende en afwisselende job in een dynamische ploeg.
Interesse? Stuur je cv met motivatiebrief naar info@ago.be
Meer info nodig? Bel naar +3256228064
Ago International garandeert een discrete behandeling van jouw kandidatuur!