Onze klant is een sterke onderneming en een referentie in de markt. Samen met hun klanten gaan ze op zoek naar de juiste oplossingen, waarmee zij het verschil kunnen maken. Een uitmuntende, persoonlijke service om de meest kwaliteitsvolle dienstverlening te garanderen staat hierbij centraal.
Momenteel zijn ze voor onmiddellijke indiensttreding (in een straal van 15km van Brugge) op zoek naar een (m/v):
Allround Bediende - Assistent Bedrijfsleider
Functie
- Visitekaartje van de onderneming voor een uitgebreid klantenbestand.
- Verantwoordelijk voor een veelomvattend pakket (o.a. binnen supply chain en marketing).
- Instaan voor algemeen documentenbeheer & administratieve afhandeling.
- Controle op een correcte aankoop- en transportfacturatie.
- Ondersteuning interne dienst op vlak van planning, registratie en opvolging.
- Dagelijks contact met internationale klanten en leveranciers.
- Vlotte samenwerking met een team van gemotiveerde collega’s.
Profiel
- Diploma hoger onderwijs of gelijkaardig door ervaring.
- Technische affiniteit (bv. bundelen projectinfo, lezen tekeningen).
- Assertieve en professionele communicatie met klanten en interne diensten.
- Initiatiefnemer, zorgvuldig en administratief punctueel.
- Nauwkeurig, oplossingsgericht en teamplayer die autonoom kan functioneren.
- Vlotte professionele communicatie N/F/E.
Aanbod
- Een aangenaam, groeiend familiebedrijf met een niet-hiërarchische structuur, moderne werkomgeving en positieve werksfeer.
- In deze historisch, financieel gezonde onderneming zijn alle tools aanwezig om professioneel te kunnen werken en groeien.
- Je inzet wordt beloond met een aantrekkelijk salarispakket, inclusief extralegale voordelen.
Interesse? Stuur je cv met motivatiebrief naar info@ago.be
Meer info nodig? Bel naar +3256228064
Ago International garandeert een discrete behandeling van jouw kandidatuur!