CBS Beton is actief in de prefab betonindustrie, alsook in de productie van maatwerknetten voor de betonindustrie. Het hoofdkantoor is gelegen in West-Vlaanderen, te Wielsbeke. Ze beschikken over drie productievestigingen, waarvan twee in België en één in Nederland. CBS Beton maakt deel uit van een gerenommeerde groep, samen met Schellevis en Excluton. Om dit proces verder te commercialiseren, zijn ze op zoek naar een Business Developer.
Functie
Als Business Developer ben je verantwoordelijk voor het commercialiseren van het productaanbod hierbij combineer je binnendienst- en buitendiensttaken. Je fungeert als SPOC voor dit dossier en verdiept je grondig in het productgamma. Als specialist word je het interne aanspreekpunt voor alles wat met dit dossier te maken heeft. Je deelt jouw kennis en expertise met zowel collega's als klanten, zodat je hen optimaal kunt ondersteunen bij het maken van weloverwogen keuzes en het aanbieden van de beste oplossingen.
- Introduceren van het productgamma, samen met onze vertegenwoordigers, bij bestaande klanten.
- Bijdragen aan strategische verkoopactiviteiten om de producten van de groep verder te positioneren op de Belgische en Franse markt.
- Opbouwen van een dealernetwerk op en ontwikkelen strategische relaties met potentiële partners.
- Identificeren verkoopkansen, inclusief cross- en up-selling mogelijkheden binnen de groep en speelt deze over naar het externe salesteam.
- Opstellen offertes, verwerken orders in Navision en volgt deze nauw op.
- Duidelijk communiceren van levertermijnen naar de klant en zorgen voor een vlotte en efficiënte afhandeling van alle processen
- In samenwerking met de boekhouding zorgen voor een tijdige en correcte facturatie van de orders.
Profiel
- Bachelor- of masterdiploma en/of hebt minstens 5 jaar ervaring in sales.
- Gezonde interesse in technische verkoop en een natuurlijke commerciële flair.
- Communicatief sterk. Je hebt een prima kennis van het Nederlands en het Frans.
- Zelfstandige werker, met een proactieve houding en de bereidheid om mee te groeien binnen het bedrijf.
- Inspireren collega’s met je positieve vibes en veel belang hechten aan teamspirit.
- Kennis van Navision is een pluspunt.
Aanbod
- Je komt terecht in een dynamische familiale groep met een hands-on aanpak en een vlakke organisatiestructuur.
- Je werkt in een splinternieuw kantoorgebouw, waar de aangename en moderne werkomgeving aansluit bij de toegankelijke werksfeer.
- Ze bieden een gevarieerde jobinhoud en voorzien een degelijke on-the-job training.
- Het salaris is meer dan marktconform en wordt aangevuld met extra legale voordelen en een firmawagen.
- Indien je met de fiets naar het werk komt, is er een mogelijkheid tot fietslease en wordt er een fietsvergoeding voorzien.
- Er is aandacht voor een correcte balans tussen werk en privé gezien de flexibele werktijden en de 32 vakantiedagen op jaarbasis.
Interesse? Stuur je cv met motivatiebrief naar info@ago.be
Meer info nodig? Bel naar +32 (0)56 22 80 64
Ago International garandeert een discrete behandeling van jouw kandidatuur!