Onze klant, actief in de grootdistributie, is een moderne onderneming uit regio Izegem.
Ter uitbreiding van het team zoeken zij een gedreven professional die zowel financiële expertise als HR-vaardigheden combineert.
Finance & HR Manager
Functie
Als Finance Manager:
- Verantwoordelijk voor de volledige boekhouding van begin tot eind.
- Inboeken van aankoopfacturen en diverse boekingen.
- Beheren van cashplanning en uitvoeren van betalingen.
- Verzorgen van maand- en jaarafsluitingen, inclusief financiële rapportering.
- Indienen van aangiftes (BTW, Intracommunautair, Intrastat en andere wettelijke aangiftes).
- Ondersteunen van collega’s met dagelijkse financiële taken en rapporten.
- Uitvoeren van analyses en financiële optimalisaties.
- Aanspreekpunt voor de revisor en CEO.
Als HR Manager:
- Eerste aanspreekpunt voor medewerkers over sociale wetgeving.
- Optimaliseren en opmaken van nieuwe contracten.
- Beheren van tijdsregistratie en doorgeven aan het sociaal secretariaat.
- Verantwoordelijk voor subsidieaanvragen (KMO portefeuille).
- Beheren en onderhandelen van verzekeringspolissen.
Profiel
- Nauwkeurig en oog voor detail.
- Sterk analytisch vermogen en financieel inzicht.
- Vertrouwd met sociale wetgeving.
- Zelfstandig en gestructureerd werken.
- Eerlijk en discreet.
- Hands-on mentaliteit met grote verantwoordelijkheidszin.
Aanbod
- Een uitdagende functie in een gerenommeerd productiebedrijf met ongeveer 50 medewerkers.
- Een collegiale werkomgeving waar respect centraal staat.
- Nauwe samenwerking met de CEO.
Interesse? Stuur je cv met motivatiebrief naar info@ago.be
Meer info nodig? Bel naar +32 (0)56 22 80 64
Ago International garandeert een discrete behandeling van jouw kandidatuur!