Onze klant, een belangrijke vermogensbeheerder, zoekt voor onmiddellijke indiensttreding voor het filiaal in regio Gent een:
Private Banker Assistant
Functie
- Klantenbezoeken voorbereiden: Beheer de agenda’s, bereid periodieke portefeuillebesprekingen en dossiers voor.
- Nieuwe klanten begeleiden: Zorgen voor een warm welkom en vlotte administratieve afhandeling voor nieuwe klanten, en bied een gastvrij onthaal aan bestaande klanten.
- Administratieve ondersteuning: uitvoeren bancaire verrichtingen zoals overboekingen en kredieten, bereid de formaliteiten voor rekeningopeningen voor, houd klantenbestanden actueel, en beheer portfolio’s en kredietdossiers.
- Evenementen organiseren: Coördineren informatieve bijeenkomsten en vrijetijdsevents voor klanten en prospecten, in nauwe samenwerking met de afdeling Marketing & Communicatie.
Profiel
- Bachelor- of masterdiploma, bij voorkeur in bank- en financiewezen.
- Minimaal 5 jaar ervaring in een relevante functie.
- Organisatorisch talent met een scherp oog voor detail.
- Enthousiast, klantgericht en werkt graag in teamverband, maar kunt ook uitstekend zelfstandig werken.
- Sterke interesse in digitalisatie en houdt van vernieuwing.
- Proactieve en ondernemende instelling.
- Bedreven in het gebruik van pc-programma's zoals Word, Excel en PowerPoint.
Aanbod
- Je krijgt een afwisselende fulltime job binnen een professionele en dynamische werkomgeving.
- Een bijzondere bedrijfscultuur waarin professionalisme en kwaliteit essentieel zijn en gemotiveerde medewerkers reële verantwoordelijkheden krijgen.
- Daarnaast mag je rekenen op een aantrekkelijk salarispakket dat overeenkomt met jouw opleiding en ervaring.
Interesse? Stuur je cv met motivatiebrief naar info@ago.be
Meer info nodig? Bel naar +32 (0)9 281 13 86
Ago International garandeert een discrete behandeling van jouw kandidatuur!