Terug

IT Support Administrator

Innovatieve en groeiende onderneming
Regio: Waregem
Solliciteer

Onze klant is een innovatieve en groeiende onderneming met een sterke reputatie in maatwerkoplossingen uit regio Waregem. Hun team bestaat uit gedreven professionals die samenwerken aan hoogwaardige producten en diensten. Om de interne IT-omgeving optimaal te laten functioneren, zijn we op zoek naar een enthousiaste en deskundige (m/v):

IT Support & System Administrator.

 

Functie


Als interne IT-specialist ben jij het eerste aanspreekpunt voor collega’s bij technische vragen en ondersteun je zowel software- als hardwaregerelateerde IT-processen. Dankzij jouw expertise zorg je ervoor dat systemen vlot draaien en medewerkers efficiënt kunnen werken.

 

  • Installeren, updaten en beheren van bedrijfssoftware en ERP-systemen.
  • Ondersteuning bieden bij het gebruik van Business Central en Microsoft 365 toepassingen.
  • Beheer en onderhoud van hardware, inclusief installatie en probleemoplossing.
  • Toezicht houden op het IT-infrastructuurbeheer: netwerken, servers, cloudapplicaties en beveiliging.
  • Opstellen van rapportages en data-analyse met Power BI.
  • Ontwikkelen en optimaliseren van Power Apps om bedrijfsprocessen te stroomlijnen.
  • Op termijn begeleiden van de implementatie van Business Central in andere vestigingen.
  • Rapporteren aan de Operations Manager en meewerken aan IT-verbeteringsprojecten.

 

Profiel

 

  • Bachelor in Toegepaste Informatica of een gelijkwaardige IT-opleiding.
  • 5 tot 10 jaar ervaring in een IT-gerelateerde functie.
  • Grondige kennis van netwerkbeheer, hardwarebeheer en Microsoft 365-applicaties.
  • Ervaring met Business Central of Microsoft Navision is een pluspunt.
  • Analytisch sterk, communicatief vaardig en klantgericht.
  • Zelfstandig, oplossingsgericht en hands-on ingesteld.

 

Aanbod

 

  • Een stabiele en groeiende organisatie met een dynamisch team.
  • Marktconform salaris op basis van ervaring en competenties.
  • Tewerkstelling in een 40-urenstelsel met 12 extra verlofdagen (ADV).
  • Extralegale voordelen en zekerheden volgens het geldende paritair comité.
  • Mogelijkheden tot professionele ontwikkeling en verdere specialisatie.

Interesse? Stuur je cv met motivatiebrief naar info@ago.be

Meer info nodig? Bel naar +32 (0)56 22 80 64

Ago International garandeert een discrete behandeling van jouw kandidatuur!

Deze website maakt gebruik van cookies De website van Ago International gebruikt functionele cookies. In het geval van het analyseren van websiteverkeer of advertenties, worden ook cookies gebruikt voor het delen van informatie, over uw gebruik van onze site, met onze analysepartners, sociale media en advertentiepartners, die deze kunnen combineren met andere informatie die u aan hen heeft verstrekt of die zij hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun diensten.
Toon details Verberg details
Selectie toelaten Alle cookies toelaten